Obvykle promo akce, která je časově omezená. U celé řady promo akcí není možné po ukončení promo akce cenu nabídnout, protože zboží je prodáváno pod nákupní cenou a sleva je dána přehledem prodejů odeslaným dodavateli, který vystaví na toto zboží cenový dobropis. Zde dochází po ukončení promo akce ke skokovému zvýšení ceny.
Doprodej skladu nakoupeného za speciálních podmínek. Cenu je možné poskytnout jen na omezené množství zboží, které bylo zakoupeno za výhodnější cenu. Ne ve všech případech je to celý objem skladu daného produktu, neboť jednotlivé nákupy mohou být realizovány za různých podmínek. Zde vždy dochází k náhlému zvýšení ceny po vyprodání jednotlivých nákupů.
Ukončení prodeje zboží, nelze již objednat další zboží na sklad.
Výprodej skladu za sníženou cenu. Zde obvykle dochází k postupnému snižování ceny (s ohledem na vývoj stavu skladu produktu). Ovšem i zde se může stát, že po snížení stavu skladu (především po vyprodání zboží naskladněného před delší dobou) se cena vrátí na původní úroveň.