|
Recepce (Hotline) | 6.30–19.00 |
Obchodní oddělení | 7.30–19.30 |
Produktoví manažeři | 9.00–17.00 |
Reklamační oddělení | 7.00–17.00 |
Osobní odběry Praha | 8.00–17.00 |
Osobní odběry Slušovice | 7.00–19.00 |
Záruční doba vychází z podmínek poskytovaných výrobcem nebo dodavatelem a liší se dle druhu zboží. U většiny zboží plyne ode dne, kdy ho zakoupíte od SWS. Výjimku tvoří zboží, u kterého záruční servis organizuje sám výrobce. Záruka takového zboží obvykle plyne až od data prodeje koncovému uživateli. U některého zboží můžete navýšit délku záruky zakoupením prodloužení doby záruky.
Reklamace zboží v záruce řešíme výměnou za zboží stejných parametrů nebo opravou. Když oprava nebo výměna není možná, vystavujeme dobropis ve výši aktuální nákupní ceny. Reklamace se snažíme vyřešit v nejkratším možném termínu a vztahuje se pouze na zboží v záruce.
Pro bezproblémové vyřízení od vás budeme potřebovat tyto doklady:
Adresa pro zaslání vadného zboží
SWS a. s.
reklamace - budova T
Dostihová 1
763 15 Slušovice